راهنمای نهایی مهاجرت به آلمان
نوشته شده توسط : Admin

هنگام مهاجرت به آلمان ، موارد مهمی وجود دارد كه باید آنها را در نظر بگیریم. آلمان ممکن است برای اتباع خارجی خارج از اتحادیه اروپا به ویزای معتبر نیاز داشته باشد. اما این تنها چیزی نیست که باید در نظر بگیرید. به همین دلیل ما مهمترین چیزهایی را که باید هنگام حرکت به آلمان و دریافت اقامت آلمان بدانید‌، در کنار هم قرار می‌دهیم.

یک حساب بانکی در آلمان باز کنید

احتمالاً دومین چیزی که پس از ویزا و ثبت نام باید ترتیب انجام آن را بدهید، باز کردن حساب بانکی آلمانی است. این امر به ویژه به این دلیل مهم است که معمولاً بدون داشتن حساب بانکی آلمان قادر به اجاره یک آپارتمان یا ثبت نام برای اپراتور اینترنت نخواهید بود.

بسته به فاکتورهای زیادی مانند دانشجو بودن یا کار در آلمان‌، یا اگر شما بانکداری آنلاین را به بانک‌های عادی ترجیح می‌دهید‌، گزینه های مختلفی وجود دارد.

اما عوامل دیگری نیز برای یافتن بهترین حساب بانکی آلمان برای شما در نظر گرفته شده است. برخی از آن‌ها دارای کارت ویزای رایگان هستند‌، برخی دیگر فقط دارای کارت EC هستند که بعضی اوقات مفید است. پیدا کردن بهترین حساب بانکی آلمانی کار دشواری است، به همین دلیل ما یک مرور کلی درباره بهترین حساب‌های بانکی آلمانی موجود در اختیار شما قرار می دهیم.

نکته: چیزی که متأسفانه بیشتر مردم نمی‌دانند این است که شما می‌توانید از خارج از کشور در یک بانک آلمانی حساب باز کنید.

همه بانک‌های آلمانی برای اینکه شما را به عنوان مشتری قبول کنند‌، نیازی به یک آدرس دائمی آلمان ندارند.  N26  به شما اجازه می‌دهد از خارج از کشور ثبت نام کنید‌، به این ترتیب شما به محض فرود آمدن در خاک آلمان‌، حساب بانکی خود را دارید.

 


بیشتر بخوانیم: افتتاح حساب بین المللی


 

 اپراتور اینترنت آلمانی پیدا کنید

شما نمی‌خواهید ارتباط خود را با دوستان و خانواده‌تان قطع کنید، پس لازم است که در سریعترین زمان ممکن یک قرارداد اینترنتی آلمانی تهیه کنید. معمولاً بیشتر ارائه دهندگان خدمات اینترنتی آلمانی به طور همزمان اینترنت و خط تلفن را ارائه می دهند. اگر نمی خواهید به اسکایپ تکیه کنید و به یک شماره تلفن ثابت آلمانی احتیاج دارید ، پس حتماً یکی از آن قراردادهای ترکیبی را تهیه کنید که هم اینترنت و هم خط تلفن ارائه دهد.

یک مورد که شما باید در مورد ارائه دهندگان اینترنت آلمانی بدانید این است که ممکن است 3-6 هفته طول بکشد تا امکاناتی که شما می‌خواهید را در اختیارتان قرار دهند. این مدت زمان بسیار طولانی است، بنابراین در صورت امکان باید قبل از عزیمت به آلمان، از انتخاب ارائه دهنده اینترنت آلمانی مطمئن شوید، مشروط بر اینکه قبلاً مکانی برای اقامت خود پیدا کرده باشید.

چند مورد که باید بدانید این است که آیا می‌خواهید قرارداد 24 ماهه ببندید؟ (در این صورت ارزان‌تر خواهد بود اما اگر بخواهید دوباره مهاجرت کنید یا به هر دلیلی از آلمان بروید، قابل فسخ نخواهد بود) یا اینکه قراردادهایی را ترجیح می دهید که تا پایان هر ماه قابل فسخ باشند .

همچنین بعضی مواقع اینکه فقط قرارداد خرید را تهیه کنید و سخت افزار را از eBay یا Amazon بخرید، برایتان ارزانتر تمام می‌شود؛ در حالی که برخی از ارائه دهندگان اینترنت آلمانی در صورت ثبت نام به مدت 24 ماه برای سخت افزار تخفیف ارائه می‌دهند.

در هر صورت مهمترین چیز این است که اطمینان حاصل کنید که قرارداد اینترنتی شما WLAN را شامل می‌شود، زیرا برخی از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی هنوز هزینه اضافی را برای آن دریافت می کنند.

نکته: اینترنت 1&1 برخی از بهترین پیشنهادات برای اینترنت در آلمان را ارائه می‌دهد. چک کنید تا ببینید که آیا برخی از پیشنهادات آنها متناسب با نیاز شما هست یا خیر.

ارائه دهنده برق ارزان پیدا کنید

وقتی که به یک آپارتمان جدید منتقل می‌شوید به طور خودکار با شرکت برق محلی (موسوم به Grundversorger) به سیستم وارد می‌شوید.

این ممکن است بسیار مفید باشد زیرا هیچ کاری لازم نیست انجام دهید، اما این بدان معناست که احتمالاً بیشتر از آنچه باید، لازم است بیردازید.

نکته: در حال حاضر E WIE EINFACH انتخاب محبوب ما برای ارائه دهنده برق آلمانی است.

و اگر دوست دارید قرارداد شما انعطاف پذیر باشد می توانید گزینه‌ای را برای یک برنامه ماهانه انتخاب کنید که شما را مانند سایر ارائه دهندگان برق مجبور به داشتن قرارداد طولانی‌مدت نکند.

 


بیشتر بخوانیم: سالن زیبایی در پاسداران


  

مقررات ویزای آلمان

بدیهی است قبل از عزیمت به آلمان باید بدانید که آیا به ویزا احتیاج دارید یا نه. شما به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا فقط می‌توانید 90 روز با ویزای توریستی در آلمان بمانید. اما اگر قصد دارید به آلمان مهاجرت کنید‌، به ویزای اقامت مناسب احتیاج دارید. مقررات ویزا‌ در آلمان، در مقایسه با سایر کشورها‌، بسیار راحت‌گیرانه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به آلمان، با چهره نگار همراه باشید. این آژانس 360 درجه مهاجرتی، برای همه ابعاد و چالش‌هایی که در فرآیند مهاجرت ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید، به شما راهکار ارائه خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: